BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
Eğitim Bilimleri Enstitüsü

 

2019 YILI TAMAMLANAN TEZLER

2019 YILI TAMAMLANAN TEZLER

 

 

Ad - Soyad

 

Tezin Adı

 

Ceren Yentürk

Yabancı ve Türk Öğretim Görevlilerinin Sınıflarındaki ana Dili Türkçe  Olan Öğrencilerin Konuşma Kaygılarının Karşılaştırılması

Emine Eda Bircan

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma – Yazma Becerisinin Gelişimine Yönelik Rolleri ve Uygulamalarının İncelenmesi

Seher Ergen

Ortaokul Yabancı Dil Öğretmenlerinin Bilişleri ve Teknoloji Öz- Yeterliliği Arasındaki İlişkinin Araştırılması

Aslı Elden

Okul Öncesi Öğretmenlerin Biçimlendirici Değerlendirme Uygulamaları

Didem Orhan

İsveç’te Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Yetişkinlerin dil İhtiyaçları Analizi

Semahat Resmi Crahay

Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi A1 Düzeyinde Kullanılmak Üzere Türkçe Konuşurların Kullandıkları Sözcük ve İfadelerin Derlenerek Bildirişim Konuları Altında Sınıflandırılması

Aygül Çağıl Toprak

Lise Okul Yöneticilerinin Değişime Yönelik Eğilimleri İle Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Keçiören İlçesi Örneği

Özlem Alpar

Teenwise 9 Ders Kitabında Yer Alan Okuma Metinlerinin Değerlendirilmesi Türk Milli Eğitim Bakanlığı’nın Yeni İngiliz Dili eğitimi Müfredatına Göre Hazırlanmış Bir Ders Kitabı

Şeyma Gül

Okul Öncesi Eğitim Ortamlarında Çocuklar Arası Etkileşimde Öğretmen Rolü

Sıla Kıbrıs

Ortaokul (5. Ve 8. Sınıflar) Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında “Metin Türü Farkındalığı”

İrem Kışlal

İlkokul Öğrencilerinin İngilizce Okuma ve Yazma Becerilerini Ölçen; Öğrenci Öz Değerlendirmeleri, Öğretmen Görüşmeleri ve Ders Gözlemleri İçeren İçerik Temelli Yabancı Dil Öğretim Yöntemi Üzerine Bir Çalışma

Tuğçe Aydın

Okul Müdürlerinin Gözünden Mültecilerin Eğitim Sorunlar: Gaziantep İl Örneği