2019 YILI TAMAMLANAN TEZLER
Ad - Soyad |
Tezin Adı
|
Ceren Yentürk |
Yabancı ve Türk Öğretim Görevlilerinin Sınıflarındaki ana Dili Türkçe Olan Öğrencilerin Konuşma Kaygılarının Karşılaştırılması |
Emine Eda Bircan |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma – Yazma Becerisinin Gelişimine Yönelik Rolleri ve Uygulamalarının İncelenmesi |
Seher Ergen |
Ortaokul Yabancı Dil Öğretmenlerinin Bilişleri ve Teknoloji Öz- Yeterliliği Arasındaki İlişkinin Araştırılması |
Aslı Elden |
Okul Öncesi Öğretmenlerin Biçimlendirici Değerlendirme Uygulamaları |
Didem Orhan |
İsveç’te Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Yetişkinlerin dil İhtiyaçları Analizi |
Semahat Resmi Crahay |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi A1 Düzeyinde Kullanılmak Üzere Türkçe Konuşurların Kullandıkları Sözcük ve İfadelerin Derlenerek Bildirişim Konuları Altında Sınıflandırılması |
Aygül Çağıl Toprak |
Lise Okul Yöneticilerinin Değişime Yönelik Eğilimleri İle Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Keçiören İlçesi Örneği |
Özlem Alpar |
Teenwise 9 Ders Kitabında Yer Alan Okuma Metinlerinin Değerlendirilmesi Türk Milli Eğitim Bakanlığı’nın Yeni İngiliz Dili eğitimi Müfredatına Göre Hazırlanmış Bir Ders Kitabı |
Şeyma Gül |
Okul Öncesi Eğitim Ortamlarında Çocuklar Arası Etkileşimde Öğretmen Rolü |
Sıla Kıbrıs |
Ortaokul (5. Ve 8. Sınıflar) Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında “Metin Türü Farkındalığı” |
İrem Kışlal |
İlkokul Öğrencilerinin İngilizce Okuma ve Yazma Becerilerini Ölçen; Öğrenci Öz Değerlendirmeleri, Öğretmen Görüşmeleri ve Ders Gözlemleri İçeren İçerik Temelli Yabancı Dil Öğretim Yöntemi Üzerine Bir Çalışma |
Tuğçe Aydın |
Okul Müdürlerinin Gözünden Mültecilerin Eğitim Sorunlar: Gaziantep İl Örneği |