2017 YILI TAMAMLANAN TEZLER
Ad - Soyad |
Tezin Adı
|
Hanife Ebru Dere |
Web Tabanlı 3 B Tasarım Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme ve Zihinsel Döndürme Becerilerine Etkisi |
Erol Poyraz |
Genç Ergen Öğrenciler Yönünden İngilizce Öğrenme Uygulamalarında Ebeveyn Katılımının İncelenmesi |
Iza Gordeladze |
Gürcü Öğrencilerin Yazma Becerileri ( Batum Şota Rustaveli Devlet Üniversitesi Türkoloji Bölümü Örneği) |
Güler Tepe Demir |
Ortaokul (5. Ve 8. Sınıflar) Türkçe Derslerinde Şiir Türünden Metinlerin Kullanımı |
Esra Akdoğan |
Özelliklerine Göre Devlet Okullarında Görev Yapan İngilizce Öğretmenlerinin Sınıf Yönetişim Teknikleri Üzerine Bir Çalışma |
Tuğçenur Kavgacı |
Eğitim Fakültesinde Akademik İngilizce Dersi Alan Öğrencilerin Akademik İngilizce Dersine Yönelik Tutumları: Durum Çalışması |
Buket Selin Şener |
Türkiye’deki İngilizce Öğretmenlerinin Çocuk Ders Kitaplarını Değerlendirmesi |
Meliha Atasoy |
Türkiye ve Singapur Ortaokul Son Sınıf Matematik Ders kitaplarının Analizi: Gerçekçi Matematik Eğitimi Perspektifi |
Serap Aktemur Gürler |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Yeterlilik Algıları Üzerine bir İnceleme |
Dlek Çakıcı |
Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm Düzeyleri (Çankırı İli Örneği) |
Bengül Ayyıldız Erbek |
Ortaokul Öğretmenlerinin Karara Katılımı ve İş Doyumu Arasındaki İlişki |
Melis Ülkümen |
Dil Bilgisi Öğretiminde Kip, Zaman ve Görünüş Konusunun Öğretiminin İncelenmesi |
Rabia Gökçen Karataş |
Öğrencilerin Temel Liseleri Seçme Nedenlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi |
Burcu Dankal |
Eşitsizlikler Konusunun Öğretiminde Dinamik Matematik Yazılımı Geogebra Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi |